+98 4132868245

ویبراتور بدنه | ویبراتور صنعتی

نوع بدنه و براکتهای ویبراتور بدنه و ویبراتور صنعتی شامل 1. آلومینیومی تحت فشار (دایکاست) 2. چدن نشکن و خاکستری 3. فولاد کربن دار و کروم می باشد.
نوع بلبرینگ  مصرفی اورجینال درجه 1 از برندهای مطرح و صاحب نام جهان و ضمنا با استفاده از گریس های خاص کد دار متناسب با عمر بلبرینگ که تضمین کننده طول عمر بلبرینگ بوده و مسلما عمر دستگاه را افزایش میدهد، است.
شافت استفاده شده در ویبراتور بدنه و ویبراتور صنعتی چنانچه در آنها از آلیاژ خاص و متناسب با شرایط استفاده نشود از طول عمر مفیدی برخوردار نخواهد بود. وظیفه شافت در این ویبراتور ها  انتقال نیروی الکتروموتور به بالانس های موجود در ویبراتور بدنه و ویبراتور صنعتی می باشد.
وزنه در این ویبراتور ها به صورت بالانس طراحی و تولید گردیده که وظیفه آنها ایجاد نیروی گریز از مرکز است ضمنا این وزنه ها قابل تنظیم بوده و از صفر تا ماکسیمم نیروی نامی ویبراتور قابل تنظیم و بهره برداری است.
الکترو موتور ویبراتور بدنه و ویبراتور صنعتی از نظر ساختاری مشابه الکتروموتور های صنعتی است به جز شرایط موجود در الکترو موتور های معمولی که شامل سیستم خنک کننده هستند این ویبراتور ها شامل چنین سیستمی نمی باشند.
شاید این سوال مطرح شود که ویبراتور بدنه و ویبراتور صنعتی به چه صورت خنک می شوند ؟
لازم به توضیح است سیستم طراحی الکتروموتور های مصرفی در ویبراتور بدنه و ویبراتور صنعتی به صورتی است که رنج کر (core) –استاتور- مصرفی با ضریب قدرتی بالا در نظر گرفته می شود و با محاسبه سیم پیچی متناسب که با حداقل دما ، توان و بازده لازم را ایجاد کند.
نوع ماشین کاری قطعات ویبراتور بدنه و ویبراتور صنعتی با ماشین آلات بروز خودکار ( CNC ) با حداقل ضریب خطا با دقت 0.01mm است و در برخی موارد دقت ماشین کاری تا میکرون هم میرسد.